SOMMARBRUN

 
Halloj, idag har jag varit en sväng i stan och tagit en fika med Emilia innan vi åkte in till Gråen och njöt i solen. Jag tog fram citronsaft med is i, mmm så gott! Jag och min George har varit på en promenad, det är en helt fantastisk sommarkväll! Nu sitter vi och ser Lotta på Liseberg!
 
Något jag längtar till är fredag då vi ska ett helt gäng till Ekebofestivalen för att se på Joddla med Siv och Perikles:) Det blir min start på sommaren känns det som, sen följer en massa roliga dagar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

elinngraf.blogg.se

Namn: Elin Grafström Persson Studerar till: Eventkoordinator I min blogg kommer ni se min främsta passion fotografi komma fram väldigt tydligt. Jag är ute så mycket jag kan och tar foton och tycker det är jätte kul. Min förhoppning är att jag snart ska jobba på en fotostudio. Annars håller jag mycket på med musik, har sjungit och dansat sen barnsben. Allt detta försöker jag kombinera i min utbildning till eventkoordinator. Toppen av livet är mina nära och kära, tummen upp för dem

RSS 2.0