GUESTS

 
Nu är jag hemma igen efter massagen och ett möte med Lena. Det känns alltid lika skönt att gå ifrån massagen med vad som känns en ny kropp och ny energi:) 
Nu kommer mitt arbete med Landskrona dansstudio att sätta igång, jag kommer jobba med en del administrativt arbete tillsammans med Lena samt mina dansklasser. 
 
Här kommer bilderna som George har längtat efter att jag ska lägga upp. "Detta är de mest intressanta du någonsin bloggat om" Ja tack du:P Så här är dem, dagen då vi hade gäster här och killarna sköt lerduvor men vi fick också testa minsann:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

elinngraf.blogg.se

Namn: Elin Grafström Persson Studerar till: Eventkoordinator I min blogg kommer ni se min främsta passion fotografi komma fram väldigt tydligt. Jag är ute så mycket jag kan och tar foton och tycker det är jätte kul. Min förhoppning är att jag snart ska jobba på en fotostudio. Annars håller jag mycket på med musik, har sjungit och dansat sen barnsben. Allt detta försöker jag kombinera i min utbildning till eventkoordinator. Toppen av livet är mina nära och kära, tummen upp för dem

RSS 2.0